27/9/13

265. Αμμος












Αμμος



14 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Στη δεύτερη φωτογραφία νομίζεις ότι η γη και ο ουρανός χωρίζονται από τις μεταλλικές στήλες.
Όλες οι φωτογραφίες όμως εκφράζουν την περιδίνηση της μοναξιάς και της ηρεμίας που αλληλοσυμπληρώνονται.

ξωτικό είπε...

Ουάααου !!!
Σαφάρι στο..Μεσολόγγι !!

Ωραία !αφού τρόμαξα να βγάλω εκείνο το μπηγμένο στη γαλήνια θάλασσα στυλιάρι της προηγούμενης ανάρτησης απ'το μυαλό μου (οχι πως τα έχω καταφέρει εντελώς δηλαδή) απέκτησα νέο βάσανο με τις μεταλλικές δοκούς (και την μοναξιά της ντουζιέρας)

Ίσως επειδή δεν καταφέρνω να το περιγράψω τόσο καίρια όσο ο Ηλιογράφος....

Margo είπε...

Χμμ το Φθινόπωρο και τον Χειμώνα κυρίως, η άμμος όντως κλέβει την αίγλη της θάλασσας. Η Μοναξιά "σου" μου ταιριάζει πολύ, γι αυτό αγαπώ τη θάλασσα τον Χειμώνα και.. για τις φωτογραφίες που τράβηξες χαμηλώνοντας τη μηχανή.. κάπως έτσι θα βλέπουν τα πιτσιρίκια την μεγάλη διαδρομή προς την θάλασσα ;)

H.Constantinos είπε...

Ηλιογράφε, "η γη και ο ουρανός χωρίζονται από τις μεταλλικές στήλες" -καλό...

Μπορεί να είναι πραγματικά υπέροχο να αλληλοσυμπληρώνονται η μοναξιά και η ηρεμία, μπορεί όμως και όχι...
Στην περίπτωση Β' σκέψου να περιδινίζονται κιόλας προκαλώντας συναισθηματική ναυτία...!

H.Constantinos είπε...

Κυρία Ξωτικού μου, πάντα χαίρομαι που παρατηρείτε αυτά που δεν θα ήθελα να περάσουν απαρατήρητα!

Αυτήν την μοναξιά της ντουζιέρας, τί κρίμα που δεν έχω κατάλληλο υλικό να την κάνω τίτλο σε ξεχωριστή ανάρτηση!! -και να σας την αφιερώσω κιόλας βέβαια... (παίζει όμως η πιθανότητα να πετύχω εδώ τριγύρω στον Σαρωνικό καμμιά τρελλαμένη από την μοναξιά ντουζιέρα σε ενδιαφέρον περιβάλλον...)



H.Constantinos είπε...

Margo, μου φαίνεται τελικά ότι μάλλον μου αρέσει περισσότερο η θάλασσα τον Χειμώνα παρά το Καλοκαίρι...

Η οπτική των πιτσιρικίων έγραψε!

Άιναφετς είπε...

Αυτή την εποχή...fin de saison...που έχει φύγει και ο όχλος, οι αμμουδιές προσφέρονται για υπέροχες φωτό, για ξάπλες και για γαλήνη... μου αρέσει Constantin που οι αναρτήσεις σου έχουν μια συνέχεια...

ΑΦιλιά καραβίσια, επιστρέφω στο βουνό μου!

H.Constantinos είπε...

Άιναφετς, τέλος εποχής και αρχή μιάς άλλης, ακόμη ωραιότερης γιά τις θάλασσες! -και ευτυχώς που ο κόσμος δεν την προτιμά...

Καλή συνέχεια εκεί εις τα όρη!


Άστρια είπε...

Άραγε η άμμος της ερημικής παραλίας που αναπαύεται καθησυχασμένη από το ποδοβολητό μετά την φυγή του κοσμου, ξέρει ότι χρωστά τη ζωή της στη θάλασσα, ή πολύ περισσότερο, ότι αν θυμώσει θα την παρασύρει όπου θέλει;

Η παλέτα τ’ ουρανού σταθερά έξοχη καθώς και τα καρέ!

H.Constantinos είπε...

Αστρια, μάλλον το ξέρει, μου φαίνεται αρκετά ρεαλίστρια, άλλωστε ήδη το βλέπει ότι και ο αέρας δεν την αφήνει να ησυχάσει, την σκορπάει από 'δω κι από 'κεί...

Ευχαριστώ!

dodo είπε...

Mουσική συνοδεία: http://www.youtube.com/watch?v=1FI2-L6l_G4

MYSTELIOS είπε...

Καλημέρα φίλε μου και καλή εβδομάδα, επειδή έχω καιρό να δω δουλειά σου στο windscreen studio είπα να περάσω από εδώ και πραγματικά αποζημειώθηκα μέσα από τον καταπληκτικό φωτογραφικό σου φακό. Σίγουρα υπέροχες φωτογραφίες !!!
Καλό Φθινόπωρο και καλή συνέχεια !!!

H.Constantinos είπε...

Dodo, σημαντική λεπτομέρεια στο βίντεο η φιάλη και τα χάπια!!

H.Constantinos είπε...

Art Traveller σ'ευχαριστώ!
Καλή εβδομάδα, καλό μήνα, καλό Φθινόπωρο!