18/11/08

173. Αμπωτις




Αμπωτις.
...

25 σχόλια:

Mariela είπε...

Οκ. Άνοιξε....
Πολύ ατμοσφαιρικές οι φωτό!!
Αυτά τα μπλε φώτα κάτι δίνουν...

H.Constantinos είπε...

Μαριέλα, μου αρέσει που τα πρόσεξες τα μπλε φώτα!! (Γιατί δεν κάνουν και πολύ μπάμ...)

Mariela είπε...

Aν δε ξέρω κι εγώ να βλέπω....

faraona είπε...

ΑΑ!!!
Καλημερα στην ζωγραφο μας και στον φωτογραφο μας.Η Μαριελα εχει ενα ματι αυτη...!!!!
Πολυ ωραιες Κωνσταντινε μου οι βραδυνες σου.

P. Kapodistrias είπε...

Άμπωτις παντού τριγύρω, μέσα κι έξω. Στην ψυχή πρώτα απ' όλα...

Καλημέρα!

Olga είπε...

Tι νηνεμια! Τι γαληνη!Τιποτε δεν κινειται!..Αραγε το ενιωσε αυτο το συναισθημα και ο φωτογραφος μας;!Τα χρωματα της νυχτας βεβαια τελεια απεικονιση οπως παντα!!

kiki είπε...

Νυχτερινές και όμορφες...

roadartist είπε...

αμέσως μετά από βροχή ή όχι?...
Καληνύχτα ;)

H.Constantinos είπε...

Μαριέλα, ε, ναί, αυτό να λέγεται...

H.Constantinos είπε...

Καλημέρα Faraona!

H.Constantinos είπε...

Π.Κ., δυσοίωνη, αλλά ενδιαφέρουσα οπτική...
Καλημέρα!

H.Constantinos είπε...

Ολγα, άν το ένοιωσε...;! Ψυχή ζωντανή δεν κυκλοφορούσε, ερημιά!

H.Constantinos είπε...

Κική, ακόμη και άν έχει υποχωρήσει η θάλασσα, η νύχτα δίπλα της είναι πάντα όμορφη...

Ανώνυμος είπε...

πολύ καλές το φως έχει γράψει πολύ καθαρά ιδιαίτερα στην τελευταία, χρησιμοποίησες τρίποδο; αν όχι, έχω την εντύπωση ότι τα τρίποδα μαζί με τα φιλμ αρχίζουν και μετράνε μέρες σαν τους παλιούς φαντάρους......

Alkmini είπε...

αντε παλι οι νυχτερινες του μικρου κωνσταντινου...
αλλα παντα ομορφες.
ερωτηξη κρισης: στις νυχτερινες χρειαζεται παντα τριποδο, αλλοιως βγαινουν αστα να πανε?
γιατι εγω ακομα δεν εχω παρει 3ποδο.
ν απαντησουν οσοι ξερουν, οι αλλοι να σιωπησουν. ενταξει?
φιλια ανεψουδι μου.

H.Constantinos είπε...

Ηλιογράφε, τρίποδο και μάλιστα το μεγάλο...
Το image stabilization που διαθέτει δαύτη, δουλεύει καλά μεν, αλλά θέλει 400 asa και 1/10 τουλάχιστον, και ο κόκκος είναι κοτρώνες. Οι άλλες στο Headlight στην Βυζίτσα είναι έτσι, και άμα κάνεις μεγέθυνση φαίνεται. Και άμα τις έβαζα 1600Χ1200 θα φαινόταν περισσότερο. Πάντως παίζει...

H.Constantinos είπε...

Θεία Αλίκη, καλησπέρα σας!
Ως ανωτέρω γιά λεπτομέρειες, και ναι, δεν γίνεται χωρίς τρίποδο, ή μάλλον γίνεται, αλλά πρέπει να διαθέτεις ακινησία Βούδα, και πάλι άσε...

dodo είπε...

Απόλυτα γουίντσκρην: νυκτερινό, έρημο, αινιγματικό...

Dominic Philibert είπε...

Thanx!
Love your pictures!!!!!

Fegia είπε...

Αν και είμαι κατά της συμμετρίας, οι δύο πρώτες όπου το σκοτεινό background διχοτομείται από τη φωτεινή ζώνη, μου αρέσουν ιδιαίτερα.

H.Constantinos είπε...

Ντόντε, απόλυτα περιγραφικός!

H.Constantinos είπε...

Dominic, thank you!

H.Constantinos είπε...

Fegia, αντιθέτως, έχω μιά τάση προς τη συμμετρία που μερικές φορές με ενοχλεί γιατί φθάνει και στην υπερβολή. Οχι τόσο στις φωτό, σε άλλα περισσότερο...

Roadartist είπε...

Καλημερούδια..σου εχω αφησει σχολιο, απλα δεν βγηκε το Αvatar και μαλλον το 'εχασες' απο το οπτικο πεδιο..Οχι τιποτα αλλο, αγωνιώ και για το πότε τράβηξες τις φωτό.. :) ΦΙΛΑΚΙΑ!

H.Constantinos είπε...

Roadartist, ναί! Είδες τί κάνουν τα άτιμα τα avatar, και είμαι και οπτικός τύπος! Σόρυ!

Οχι, δεν είναι μετά από βροχή, είναι κανονικά άμπωτις! Βόρειος Ευβοϊκός, στην Νέα Αρτάκη.